2009. július 17., péntek

Bemutatkozás

Üdvözletem mindenkinek!
33 éves egri lakos vagyok, és blogomat az alábbi, engem érdeklő dolgoknak fogom szentelni:
- Labdarúgás: jómagam nem focizom, de nagy rajongója vagyok eme játéknak. Különös tekintettel a Juventus, és általában az olasz foci, emellett a Barcelona az, ami még közel áll hozzám.
- Természetjárás: A Bükk, a Magas-Tátra és a Tisza-tó csodás tájain imádok kalandozni, ezekről is lesz majd beszámoló, bőségesen.
- Metal-zene: Szeretett, imádott muzsikám a heavy metal, és annak számos válfaja. Egy-egy, engem különösen megérintő lemezről, együttesről írok majd, hátha másnak is kedvet csinálok vele.
- Közélet: minden, ami ide fér, engem megszólalásra késztet. Kül- és belpolitika, kulturális, tudományos és vallási kérdések. Elöljáróban annyi, hogy alapvetően baloldali gondolkodásúnak tartom magam, és ateistának, szkeptikusnak.
Nos, röviden csak ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése